Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48696
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості застосування теорії RevPash у ресторанному бізнесі
Authors Фігун, Н.В.
Keywords ресторанний бізнес
ресторанный бизнес
restaurant business
маркетингові інструменти
маркетинговые инструменты
marketing tools
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48696
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Фігун, Н.В. Особливості застосування теорії RevPash у ресторанному бізнесі [Текст] / Н.В. Фігун // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 156-157.
Abstract Управління доходами повинне бути адаптоване до кожного сектора економіки. Управління доходами ресторану - це продаж послуг "правильному" клієнту за оптимальними цінами за "правильну" тривалість обслуговування. Основною ціллю менеджменту доходів в даному випадку є отримання максимального доходу для ресторану, забезпечуючи водночас найбільшу цінність для клієнта. Саме для забезпечення цих цілей було розроблено теорію та показник RevPash.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
973
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3426
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
13705
United Kingdom United Kingdom
6853
United States United States
1944
Unknown Country Unknown Country
29

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
388
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Fihun_restorannyi_biznes.pdf 692,68 kB Adobe PDF 400

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.