Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49018
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку
Other Titles Экологический маркетинг как инструмент управления переходом к устойчивому развитию
Environmental marketing as a tool for managing the transition to sustainable development
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Лазоренко, В.Є.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
екологічний менеджмент
экологический менеджмент
environmental management
сталий розвиток
устойчивое развитие
sustainable development
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49018
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, С.М. Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку [Текст] / С.М. Ілляшенко, В.Є. Лазоренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 11–12 травня 2016 р.): у 2 т. / за заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми: Сумський державний університет, 2016. – Т. 2. – С. 109-111.
Abstract Розглянуто окремі аспекти екологічного маркетингу як інструменту управління процесами переходу до сталого екологічно-орієнтованого розвитку на різних рівнях: держави, галузі, регіону, окремого підприємства чи установи.
Рассмотрены отдельные аспекты экологического маркетинга как инструмента управления процессами перехода к устойчивому экологически-ориентированному развитию на разных уровнях: государства, отрасли, региона, отдельного предприятия или учреждения.
Considered certain aspects of the environmental marketing as a tool of the management processes of transition to sustainable environmentally-oriented development at different levels: the State, industry, region, and individual enterprise or establishment.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
3
Germany Germany
65724
Greece Greece
1
Ireland Ireland
402050
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1324
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
72451971
United Kingdom United Kingdom
36227310
United States United States
749702339
Unknown Country Unknown Country
72451970

Downloads

Germany Germany
804097
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
749702340
United Kingdom United Kingdom
2718178
United States United States
749702338
Unknown Country Unknown Country
1442124

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Lazorenko.pdf 291,05 kB Adobe PDF 1504369080

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.