Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49052
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ревіталізація як інноваційна складова брендингу міст
Authors Біленко, В.О.
Keywords ревіталізація
ревитализация
revitalization
брендинг
branding
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49052
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біленко, В.О. Ревіталізація як інноваційна складова брендингу міст [Текст] / В.О. Біленко; наук. кер. А.С. Шипуліна // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 93-95.
Abstract Розвиток туристичної привабливості, покращення іміджу в очах іноземних партнерів та створення чіткого асоціативного образу певного географічного об’єкту – важливі елементи маркетингового просування територій задля виходу на зовнішні ринки, залучення інвестицій, ресурсів та ін. Поняття «ревіталізація» тісно пов’язане із закінченням у світі індустріальної епохи (етапу розвитку суспільства, коли основна маса населення зайнята в індустрії: працює на заводах та фабриках). Розвиток технологій та поширення явища глобалізації призвели до закриття в Європі та Америці великої кількості індустріальних будівель, спустошення індустріальних районів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
2
Italy Italy
1
Singapore Singapore
27
Ukraine Ukraine
1133
United Kingdom United Kingdom
3498
United States United States
567
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Ukraine Ukraine
1134
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Bilenko_revitalizatsiia.pdf 1,13 MB Adobe PDF 1144

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.