Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49060
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мотиви, що застосовуються в рекламі
Authors Булатова, А.С.
Keywords рекламні звернення
рекламные обращения
advertising appeal
мотиви
мотивы
motives
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49060
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Булатова, А.С. Мотиви, що застосовуються в рекламі [Текст] / А.С. Булатова; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 95-97.
Abstract Телебачення належить до електронних засобів інформації і є одним із найпопулярніших ЗМІ в нашій країні. Реклама на телебачення належить до ефірних медіа, при цьому ефір використовується для передачі інформації, яка практично миттєво сприймається глядачем. Телевізійна реклама має переваги, зокрема в тому, що потенційна аудиторія може не тільки чути, але й бачити рекламований товар, а, значить, запам'ятовувати образ товару або послуги. Повторення цього образу в сукупності з мелодією, слоганом робить рекламу високоефективним засобом у боротьбі за споживача.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3266
France France
1093
Germany Germany
1091
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
6532
United Kingdom United Kingdom
546
United States United States
273
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

France France
1
Germany Germany
1092
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
6533
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Bulatova_reklama.pdf 1,21 MB Adobe PDF 7633

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.