Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49188
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Tytarenko, Yuliia Vasylivna
ORCID
Keywords підприємства
предприятия
company
внутрішній маркетинг
внутренний маркетинг
internal marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49188
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві [Текст] / Н.С. Ілляшенко, Ю.В. Титаренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 40-41.
Abstract В нинішніх нестабільних ринкових умовах треба переглядати концепції та інструменти впливу на кінцевого споживача, тому вчені приділяють багато уваги вивченню поняття внутрішнього маркетингу. Представниками Північної (Скандинавської) школи було вперше запропоновано визначення внутрішнього маркетингу. Вони вважають, що процес, який спрямований на внутрішній персонал фірми, має на меті створення організаційних і мотиваційних умов праці, та в свою чергу активно сприяв створенню функціональних якостей обслуговування прийнято називати внутрішнім маркетингом. Для ефективності та подальшого успіху серед зовнішніх споживачів, керівництву в першу чергу треба продати свій продукт або послугу внутрішньому споживачеві, тобто персоналу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
1246297
Greece Greece
1
Ireland Ireland
46070
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
552
Ukraine Ukraine
12480676
United Kingdom United Kingdom
5278385
United States United States
99876376
Unknown Country Unknown Country
12480675

Downloads

France France
1
Germany Germany
3262340
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
36811050
United Kingdom United Kingdom
92141
United States United States
68343713
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_vnutrishnii_marketynh.pdf 965,52 kB Adobe PDF 108509248

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.