Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49188
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Tytarenko, Yuliia Vasylivna
Keywords підприємства
предприятия
company
внутрішній маркетинг
внутренний маркетинг
internal marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49188
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві [Текст] / Н.С. Ілляшенко, Ю.В. Титаренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 40-41.
Abstract В нинішніх нестабільних ринкових умовах треба переглядати концепції та інструменти впливу на кінцевого споживача, тому вчені приділяють багато уваги вивченню поняття внутрішнього маркетингу. Представниками Північної (Скандинавської) школи було вперше запропоновано визначення внутрішнього маркетингу. Вони вважають, що процес, який спрямований на внутрішній персонал фірми, має на меті створення організаційних і мотиваційних умов праці, та в свою чергу активно сприяв створенню функціональних якостей обслуговування прийнято називати внутрішнім маркетингом. Для ефективності та подальшого успіху серед зовнішніх споживачів, керівництву в першу чергу треба продати свій продукт або послугу внутрішньому споживачеві, тобто персоналу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
2
Italy Italy
1
Ukraine Ukraine
82
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
6

Downloads

France France
1
Germany Germany
3
Ukraine Ukraine
83
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_vnutrishnii_marketynh.pdf 965,52 kB Adobe PDF 89

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.