Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49257
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Передумови розвитку екологічного маркетингу в Україні |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
![]() Цуненко, С.М. |
Keywords |
екологічний маркетинг экологический маркетинг environmental marketing забруднення загрязнения pollution |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49257 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Летуновська, Н.Є. Передумови розвитку екологічного маркетингу в Україні[Текст] / Н.Є. Летуновська // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 115-117. |
Abstract |
Екологічний маркетинг в Україні знаходиться на початковій стадії
розвитку. При цьому все більша кількість підприємств звертає увагу на
екологічні проблеми. Тим самим вони намагаються використовувати у
виробництві лише екологічно чисті матеріали та новітні технології при
виробництві, які не спричиняють шкоду навколишньому середовищу.
Населення України також почало більш детально звертати увагу на
екологічні товари та усвідомлювати важливість екологічної безпеки, проте
обізнаність населення щодо особливостей екологічного споживання
продукції знаходиться все ще на недостатньому рівні. Необхідно
інформувати суспільство про важливість збереження довкілля та про
катастрофічний екологічний стан в Україні. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

862

1

3

1

1

127

576

145

6
Downloads

1

3

1

110

1

1

3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_ekolohichnyi_marketynh.pdf | 1,19 MB | Adobe PDF | 120 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.