Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49303
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аромамаркетинг
Authors Мірошник, О.Л.
ORCID
Keywords аромамаркетинг
aromamarketing
споживачі
потребители
consumers
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49303
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мірошник, О.Л. Аромамаркетинг [Текст] / О.Л. Мірошник; наук. кер. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 66-68.
Abstract Напрям впливу на свідомість споживача є досить ефективним. Про це кажуть і результати досліджень, і особистий досвід, який каже нам про те, що різні аромати по-різному впливають на нас, і що правильне їхнє використання в комерційній діяльності може принести нам певні позитивні результати, які будуть відображені в рівні продажів. Цей інструмент маркетингу вже інтенсивно використовується знаменитими брендами, дослідження яких були описані вище. Він довів свою ефективність і без сумніву вже є елементом цілої системи і науки продажів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
23
France France
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
9407
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
855
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
60722
United Kingdom United Kingdom
31216
United States United States
344724
Unknown Country Unknown Country
60721

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
181768
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
344723
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
Miroshnyk_aromamarketynh.pdf 1,12 MB Adobe PDF 526530

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.