Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49441
Title: Аудіомаркетинг у торгівлі
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Мірошник, О.Л.
Keywords: аудіомаркетинг
аудиомаркетинг
Audiomarketing
торгівля
торговля
trade
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тєлєтов, О.С. Аудіомаркетинг у торгівлі [Текст] / О.С. Тєлєтов, О.Л. Мірошник // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 52-54.
Abstract: Використання аудіомаркетингу є доречним. Про це свідчать соціально-психологічні дослідження, які підтверджують, що музика має сильний вплив на емоційний стан людини. Прийоми аудіомаркетингу все частіше використовується в Україні: ми все більше чуємо музикальний супровід в супермаркетах, універмагах, торгових центрах, окремих магазинах та на ринках. Тому аудіомаркетинг має розглядатися як повноправна складова маркетингу торгових організацій.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49441
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other16
Canada1
China1
Germany3
France1
United Kingdom1
Ukraine6
United States4
Downloads
Other4
China3
Germany3
EU1
Ukraine3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tielietov_audiomarketynh.pdf1.12 MBAdobe PDF14Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.