Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50365
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг
Other Titles Marketing
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
Keywords маркетинг
маркетингові дослідження
маркетингова цінова політика
маркетингова товарна політика
маркетингова політика продажу
маркетингова політика просування
організація маркетингу
маркетинговий контроль
marketing
market research
marketing pricing
commodity marketing policy
marketing policy of selling
marketing promotion policy
organization of marketing
marketing control
маркетинговые исследования
маркетинговая ценовая политика
маркетинговая товарная политика
маркетинговая политика реализации
маркетинговая политика продвижения
организация маркетинга
маркетинговый контроль
план маркетинга предприятия
Type Schoolbook
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50365
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко, А.Ф. Маркетинг [Текст] : навч.-метод. посіб. / А.Ф. Бондаренко. - Суми: УАБС НБУ, 2008. - 98 с.
Abstract Курс лекцій підготовлений відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напрямку 0501 - "Економіка і підприємництво" з урахуванням вимог Болонської декларації. Мета видання - формування у студентів знань, умінь та навичок, необхідних для розробки та впровадження сучасної маркетингової концепції в діяльності підприємств та організацій. Призначений для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання.
Курс лекций подготовлен в соответствии с образовательно-профессиональной программой подготовки бакалавра направления 0501 - "Экономика и предпринимательство" с учетом требований Болонской декларации. Цель издания - формирование у студентов знаний, умений и навыков, необходимых для разработки и внедрения современной маркетинговой концепции в деятельности предприятий и организаций. Предназначен для студентов экономических специальностей всех форм обучения.
Lectures were prepared according to the educational and vocational training programs bachelor in 0501 - "Business and Entrepreneurship," with the requirements of the Bologna Declaration. The purpose of the publication is the formation of students' knowledge and skills necessary to develop and implement modern marketing concept in the activities of enterprises and organizations. It was designed for students of economic specialties of all forms of learning.
Appears in Collections: Навчальні видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4328
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1001
United Kingdom United Kingdom
2165
United States United States
1086
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
61
Germany Germany
59
Ireland Ireland
1
Russia Russia
1084
Ukraine Ukraine
4328
United Kingdom United Kingdom
2164
United States United States
1002
Unknown Country Unknown Country
95

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_marketing.pdf 662,12 kB Adobe PDF 8797

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.