Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50609
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу
Other Titles Сущность организационно-педагогических условий педагогического процесса
The essence of organizational and pedagogical conditions of the pedagogical process
Authors Yezhova, Olha Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8916-4575
Keywords педагогічні умови
педагогические условия
pedagogical conditions
організаційно-педагогічні умови
организационно-педагогические условия
organizational and pedagogical conditions
загальноосвітній навчальний заклад
общеобразовательное учебное заведение
general education
учні
ученики
schoolchildren
вчителі
учителя
teachers
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50609
Publisher Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
License
Citation Єжова, О. О. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу [Текст] / О. О. Єжова // Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) – Ніжин: НДУ імені Миколи Гоголя, 2014. – №3. – С.39-43.
Abstract У статті наведено теоретичне обґрунтування організаційно-педагогічних умов навчально-виховного процесу. Результати аналізу поняття «організаційно-педагогічні умови» дозволяють прийти до висновку, що це сукупність взаємопов’язаних обставин, які забезпечуються на управлінському рівні для досягнення запланованої мети й стосуються управління педагогами та їх професійною діяльністю, а також учнями та їх діяльністю. Організаційно-педагогічні умови можуть стосуватися ресурсів, науково-методичного забезпечення та моніторингу здійснюваного педагогічного процесу.
В статье приведено теоретическое обоснование организационно-педагогических условий учебно-воспитательного процесса. Результаты анализа понятия «организационно-педагогические условия» позволяют прийти к выводу, что это совокупность взаимосвязанных обстоятельств, обеспечивающихся на управленческом уровне для достижения намеченной цели и касающиеся управления педагогами и их профессиональной деятельностью, а также учащимися и их деятельностью. Организационно-педагогические условия могут касаться ресурсов, научно-методического обеспечения и мониторинга осуществляемого педагогического процесса.
The article presents the theoretical foundation of organizational and pedagogical conditions of the educational process. The results of the analysis of the concept of the «organizational and pedagogical conditions» can conclude that it is a set of interrelated circumstances that are provided at the management level to achieve the planned objectives and related control teachers and their profession, as well as schoolchildren and their activities. Organizational-pedagogical conditions may relate to resources, scientific methods of monitoring and ongoing educational process.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2409144
Germany Germany
207353605
Greece Greece
1
Ireland Ireland
926975
Lithuania Lithuania
1
Nigeria Nigeria
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
-1399172720
United Kingdom United Kingdom
516356035
United States United States
48823908
Unknown Country Unknown Country
1032693370

Downloads

China China
1
France France
3891316
Germany Germany
-1087628895
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
3891316
Ukraine Ukraine
-311742509
United Kingdom United Kingdom
18701
United States United States
409390325
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Yezhova.pdf 257.84 kB Adobe PDF -982179731

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.