Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50619
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком
Other Titles Marketing aspects of innovative development
Authors Frolov, Serhii Mykhailovych  
Kremen, Olha Ivanivna
Оголь, Д.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9374-7274
Keywords маркетингові аспекти
мarketing aspects
управління
management
інноваційне зростання
innovative development
економічне зростання
economic growth
якість економічного зростання
quality of economic growth
стійкість економічного зростання
sustainability of economic growth
Type Book
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50619
Publisher Друкарський дім «Папірус»
License
Citation Фролов, С. М. Сутність і критерії економічного зростання країни [Текст] / С. М. Фролов, О. І. Кремень, Д. Оголь // Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком : монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2014. – С. 13-18.
Abstract У монографії досліджено методологічні, теоретичні та методичні засади управління інноваційним розвитком на засадах маркетингу. Викладено підходи до управління вибором та реалізацією стратегій випереджаючого сталого інноваційного розвитку на рівні окремих підприємств, регіонів та національної економіки у цілому. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, менеджерів середньої і вищої ланки підприємств і установ. Буде корисною для викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкому колу читачів, які цікавляться проблеми управління інноваційним розвитком.
The book investigates the methodological, theoretical and methodological principles of innovative development based on marketing. Approaches to managing the selection and implementation of strategies ahead of sustainable innovation development for individual enterprises, regions and the national economy as a whole. For professionals in the field of innovation management and marketing innovation, middle and senior managers of enterprises and institutions. It will be useful for teachers and students of economic specialties of higher educational institutions, as well as a wide range of readers interested in the problems of innovative development.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
2
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Singapore Singapore
60
Ukraine Ukraine
1468345841
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
44264339
United States United States
-1832969426
Unknown Country Unknown Country
88333295

Downloads

China China
1
EU EU
1
France France
3428
Germany Germany
21399284
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
11237039
Russia Russia
19
Ukraine Ukraine
-232025836
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
195379
United States United States
-1832969425
Unknown Country Unknown Country
105

Files

File Size Format Downloads
Frolov_ Sutnist_i_kryterii_ekonomichnoho_ zrostannia .pdf 157,15 kB Adobe PDF -2032160003

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.