Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50672
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструменти банківського маркетингу
Other Titles Instruments of banksng marketing
Authors Лопаткіна, І.В.
Keywords маркетинг
marketing
маркетинг
банківські інструменти
banking instruments
банковские инструменты
комплементарний сервіс
complimentary servis
комплементарный сервис
диференіація
differentiation
дифференциация
брендинг
branding
брендинг
технологія QR-code
QR-code technology
технология QR-code
маркетингові концепції
marketing conception
маркетинговые концепции
стратегія
Strategy
стратегия
банківський маркетинг
banking marketing
банковский маркетинг
банківський продукт
banking product
банковский продукт
банківська послуга
banking service
банковская услуга
банківські технології
banking technologies
банковские технологии
ціноутворення
pricing
ценообразование
канали розповсюдження товарів
channels of distribution of product
каналы распространения продуктов
комунікації
communications
коммуникации
Type Preprint
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50672
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Лопаткіна, І. В. Інструменти банківського маркетингу [Текст] / І. В. Лопаткіна. – Суми, ДВНЗ «УАБС НБУ», 2012. – 9 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України» ; UABS MEN/2012/022)
Abstract В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.
The term “banking marketing instruments” has been reviewed. The article mentions the main characteristics of each instrument with respect of intermediary role of banking system for those market participants, who needs money and is deemed effective and those, who currently has inactive or potentially relatively inactive finances with the goal to achieve general effect of increasing profitability in the market in general (bank clients, banks themselves and society). Banking marketing is an instrument that increases efficiency and effectiveness of financial relations, economic and financial effectiveness of production in broad sense of the term.
В разделе учебника по Банковскому маркетингу рассмотрено понятие "инструменты банковского маркетинга", приведены основные характеристики исходя из того, что банковская система выполняет роль финансового посредника между теми субъектами экономики, кто нуждается в средствах, являясь эффективным производителем, и теми, кто в данный момент имеет свободные, незадействованные или потенциально, относительно свободные денежные средства, с тем, чтобы от этого посредничества получить общий эффект, который состоит в повышении прибыльности всех участников данного процесса - непосредственных клиентов банков, самих банковских учреждений и общества в целом. Банковский маркетинг - инструмент повышения эффективности финансовых отношений, экономической и финансовой эффективности производства в широком смысле этого понятмя.
Даний матеріал подавався відповідальній особі (кафедра менеджменту ДВНЗ "УАБС НБУ") 08.11.2019 року як розділ підручника "Банківський маркетинг".
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
3518
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
3520
United Kingdom United Kingdom
18812
United States United States
2346
Unknown Country Unknown Country
16

Downloads

China China
1
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
60
Poland Poland
2
Russia Russia
57
Ukraine Ukraine
28236
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
3519
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Lopatkina_Banking_marketing_(Instruments).pdf 326,49 kB Adobe PDF 31896

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.