Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50695
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль і перспективи банківського маркетингу |
Other Titles |
Role and prospects of banking marketing Роль и перспективы банковского маркетинга |
Authors |
Лопаткіна, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
банківська діяльність bank activity банковская деятельность прибуток Іncome прибыль банківські ресурси banking resources банковские ресурсы банківські клієнти Banking clients банковские клиенты позичальники borrowers заемщики банківський бізнес вanking business банковский бизнес цент витрат center of expenses центр затрат брендинг branding брендинг конкурентні переваги competitive edges конкурентные преимущества маркетингова концепція marketing conception маркетинговая концепция фактори успішності банківської діяльності factors of success of bank activity факторы успешности банковской деятельности ринок продавця market of salesman рынок продавца market of consumer рынок потребителя трансформація transformation трансформация банківський маркетинг banking marketing банковский маркетинг |
Type | Preprint |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50695 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Лопаткіна, І. В. Роль і перспективи банківського маркетингу [Текст] / І. В. Лопаткіна. – Суми, ДВНЗ «УАБС НБУ», 2012. – 11 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України» ; UABS MEN/2012/021) |
Abstract |
В разділі підручника з Банківського маркетингу розглядаються питання ролі та перспектив банківського маркетингу крізь призму цілей діяльності банку, як прибуткової організації в умовах ринкової економіки. Визначається специфіка банківського маркетингу. In the division of textbook on the Bank marketing the questions of role and prospects of the bank marketing are examined through the prism of aims of activity of bank, as to profitable organization in the conditions of market economy. The specific of the bank marketing is determined. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Canada
199599
Côte d’Ivoire
1
Finland
1
France
1
Germany
13776284
Greece
1
Ireland
1351945
Lithuania
1
Ukraine
202272591
United Kingdom
101145822
United States
-1487600524
Unknown Country
202272589
Downloads
Canada
1
China
2
Croatia
1
Czechia
1
France
-2008619356
Georgia
1
Germany
1765329101
Greece
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1765329099
Romania
1765329106
Russia
723291428
Slovakia
1765329102
Ukraine
-1487600521
United Kingdom
1244310261
United States
-2008619362
Unknown Country
-966581680
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lopatkina_Rol_perspektyvy.pdf | 378.95 kB | Adobe PDF | -1737470109 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.