Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50695
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль і перспективи банківського маркетингу
Other Titles Role and prospects of banking marketing
Роль и перспективы банковского маркетинга
Authors Лопаткіна, І.В.
Keywords банківська діяльність
bank activity
банковская деятельность
прибуток
Іncome
прибыль
банківські ресурси
banking resources
банковские ресурсы
банківські клієнти
Banking clients
банковские клиенты
позичальники
borrowers
заемщики
банківський бізнес
вanking business
банковский бизнес
цент витрат
center of expenses
центр затрат
брендинг
branding
брендинг
конкурентні переваги
competitive edges
конкурентные преимущества
маркетингова концепція
marketing conception
маркетинговая концепция
фактори успішності банківської діяльності
factors of success of bank activity
факторы успешности банковской деятельности
ринок продавця
market of salesman
рынок продавца
market of consumer
рынок потребителя
трансформація
transformation
трансформация
банківський маркетинг
banking marketing
банковский маркетинг
Type Preprint
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50695
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Лопаткіна, І. В. Роль і перспективи банківського маркетингу [Текст] / І. В. Лопаткіна. – Суми, ДВНЗ «УАБС НБУ», 2012. – 11 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України» ; UABS MEN/2012/021)
Abstract В разділі підручника з Банківського маркетингу розглядаються питання ролі та перспектив банківського маркетингу крізь призму цілей діяльності банку, як прибуткової організації в умовах ринкової економіки. Визначається специфіка банківського маркетингу.
In the division of textbook on the Bank marketing the questions of role and prospects of the bank marketing are examined through the prism of aims of activity of bank, as to profitable organization in the conditions of market economy. The specific of the bank marketing is determined.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
9549
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
5358
United Kingdom United Kingdom
3573
United States United States
551
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

China China
2
Germany Germany
51
Ukraine Ukraine
19054
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Lopatkina_Rol_perspektyvy.pdf 378,95 kB Adobe PDF 19114

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.