Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50790
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension
Other Titles Лінгвістичні та екстралінгвістичні аспекти сприйняття та розуміння рекламних текстів
Authors Sokolova, I.V.
Keywords advertising perception
advertising text
linguistic means
pragmatic purpose
сприйняття реклами
рекламний текст
лінгвістичні засоби
прагматична мета
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50790
Publisher Pubshing House Education and Science s. r. o.
License
Citation Sokolova, I. V. Linguistic and Extralinguistic Aspects of of Advertising Texts Preception and Comprehension / I. V. Sokolova // Materialy VIII Mezinarodni Vedecko-Prakticka konference "Vznik moderni vedecke" (2012). – Praha : Pubshing House Education and Science s. r. o., 2012 – Р. 47-54.
Abstract The paper presents results of enquiry into linguistic and extralinguistic components of advertising texts production and perception. The study is being made on the context of Internet advertisements and aims at disclosure of principles of advertising text perception.
у статті надабться результати дослідження лінгвістичних та екстралінгвістичних компонентів продукування та сприйняття рекламних текстів. Дослідження проводиться на матеріалі інтернет-реклами і націлене на розкриття принципів сприйняття рекламних текстів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
2
Kazakhstan Kazakhstan
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
150
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
149
Unknown Country Unknown Country
35

Files

File Size Format Downloads
Sokolova_Linhvistychni_ta_ekstralinhvistychni_aspekty.PDF 41,58 kB Adobe PDF 188

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.