Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50815
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Teaching math in English: methods, problems and perspectives
Other Titles Преподавание математики на английском языке: методы, проблемы и перспективы
Викладання математики англійською мовою: методи, проблеми і перспективи
Authors Dakher, Kateryna Anatoliivna
Keywords компетенція
компетенция
competence
білінгвістична модель
билингвистическая модель
bilingual model
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50815
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Daher K. A. Teaching math in English: methods, problems and perspectives / K. A. Daher // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції .- Суми: УАБС НБУ.- 2010. - С. 88-89.
Abstract Considered methods, problems and perspectives of teaching math in English applying bilingual model of teaching.
Розглядаються методи, проблеми та перспективи викладання математичних дисциплін іноземною мовою з використанням білінгвістичної моделі навчання.
Рассматриваются методы, проблемы и перспективы преподавания математических дисциплин на иностранном языке с использованием билингвистической модели обучения.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
China China
28
France France
1
Germany Germany
13736
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3434
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1574
United Kingdom United Kingdom
6869
United States United States
80425
Unknown Country Unknown Country
15
Vietnam Vietnam
27382

Downloads

China China
2
Germany Germany
50
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1433
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
19
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Daher_Teaching.pdf 1,05 MB Adobe PDF 1507

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.