Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50978
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Key Principles And Features Of The National Esp Curriculum: A Move Towards Modern Methodological Picture Of The World
Authors Khodtseva, Alla Oleksandrivna  
Keywords principles
принципи
принципы
cardinal decisions
кардинальные решения
кардинальні рішення
методологічна картина
методологическая картина
methodological picture
Type Article
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50978
Publisher ВВП “Мрія-1” ЛТД
License
Citation Khodtseva, A. O. Key Principles And Features Of The National Esp Curriculum: A Move Towards Modern Methodological Picture Of The World [Text] / A. O. Khodtseva // Сучасна картина світу: інтеграція наукового та позанаукового знання : зб. наук. праць. - Суми : ВВП “Мрія-1” ЛТД, 2004. – Вип. 3. – С. 259-264.
Abstract The purpose of this article is to reveal the factors necessitating the ESP curriculum design for technical & classical universities of Ukraine & principles this curriculum should be based on.
Відчувається нагальна потреба створення типової програми з англійської мови спеціального вжитку. З’ясовуються принципи, які мають бути покладені в основу цієї програми та її основні риси.
Чувствуется настоятельная необходимость создания типовой программы по английскому языку потребления. Выясняются принципы, которые должны быть положены в основу этой программы и ее основные черты.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
79
Ukraine Ukraine
956
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
24

Downloads

China China
1
Germany Germany
54
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
955
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
3
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Khodtseva_Key_Principles.pdf 378,07 kB Adobe PDF 1016

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.