Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51163
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Enseignement du français langue professionnelle
Other Titles Викладання французької мови професійного спілкування
Authors Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
ORCID
Keywords français professionnel
domaine de spécialité
types de tâches
développement de la motivation
французька з професійною метою
спеціалізація
типи завдань
розвиток мотивації
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51163
Publisher Бял ГРАД-БГ
License
Citation Скарлупіна, Ю. А. Enseignement du français langue professionnelle [Текст] / Ю. А. Скарлупіна // Найновите научни постижения : материали за 8-а международна научна практичнаконференция. Филологични науки. - София : Бял ГРАД-БГ. - 2012. – Т. 18. - С. 16 – 20.
Abstract Le FLP est une démarche d’enseignement du français à des fins professionnelles qui s’adresse à des personnes devant exercer leur profession entièrement en français.
Професійна французька являє собою викладання мови з професійною метою для осіб, які мають виконувати свої професійні обов'язки, спілкуючись виключно іноземною мовою.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
893
France France
488
Germany Germany
1
Ireland Ireland
45103
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
505971
United Kingdom United Kingdom
253109
United States United States
1753352
Unknown Country Unknown Country
4
Vietnam Vietnam
3488

Downloads

Algeria Algeria
67656
China China
1
France France
1753352
Germany Germany
2
Ireland Ireland
22555
Japan Japan
1
Kenya Kenya
135237
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
22550
Réunion Réunion
1
Tunisia Tunisia
1
Ukraine Ukraine
2562412
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1753353
Unknown Country Unknown Country
21
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Skarlupina_Enseignement_du_français.pdf 267,39 kB Adobe PDF 6317145

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.