Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51207
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління клієнтською базою в системі маркетингу відносин банку
Other Titles The client base management in marketing of banking relations system
Authors Федірко, В.В.
ORCID
Keywords маркетинг відносин банку
клієнт банку
клієнтська база банку
управління клієнтською базою банку
сегментація клієнтів банку
bank relations marketing
bank client
bank client base
bank client base management
bank client segmentation
Type Synopsis
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51207
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Федірко В.В. Управління клієнтською базою в системі маркетингу відносин банку : автореферат...канд. економ. наук, спец.: 08. 00. 08 - гроші, фінанси і кредит : захист 04.12.2009 / В.В. Федірко. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2009. - 21 с.
Abstract Виокремлено три етапи становлення та розвитку банківського маркетингу в Україні, формалізовано передумови впровадження системи маркетингу відносин у вітчизняних банках. Визначено сутність та основні положення системи маркетингу відносин банку, проведено критичний аналіз основних концепцій розвитку банківського бізнесу в межах цієї системи. В системі відносин “банк – клієнт” виокремлено рівень управління клієнтською базою банку та рівень управління взаємодією банку зі споживачами, досліджено взаємозв’язки між ними, формалізовано об’єкт, цілі та інструментарій управління на кожному з рівнів. З урахуванням використання інтегрованого підходу розкрито зміст поняття “управління клієнтською базою банку” та поглиблено розуміння сутності поняття “клієнтська база банку”, визначено концептуальні засади побудови системи управління клієнтською базою банку. Розроблено механізм дворівневої сегментації споживачів банку, найбільш релевантними критеріями сегментації визначено рівень прибутковості, величину маржинального прибутку та потенціал клієнта для банку. Рівень прибутковості клієнта для банку запропоновано розраховувати на основі маржинального підходу, а потенціал клієнта для банку – з урахуванням його соціально-вікової категорії, сфери діяльності, кредитного, ресурсного та продуктового потенціалів. Формалізовано стратегії налагодження співпраці банку з окремими сегментами клієнтів. Здійснено практичну перевірку авторських пропозицій щодо сегментації споживачів на базі ЗАТ “ОТП Банк”, ВАТ “Райффайзен Банк Аваль”, ВАТ “ВіЕйБі Банк”, ВАТ КБ “Надра”, АКБ “Укрсоцбанк”. Three terms of foundation and development of banking marketing are divided, formalized conditions of engraining marketing relations system in the banks of Ukraine. Essence and main states of bank marketing relations system are defined, held critical analysis of banking business development concepts in this system. In the system of relations bank-client the bank client base management level and reaction of bank and client management level are allocated, examined interrelation between them, formalized object, goals and management methods on every level. The essence of definition “bank client base management” with the help of integrated approach is revealed, advanced the essence of understanding the term “bank client base”, defined conceptual bases of the bank client base management. The mechanism of two-level bank client segmentation is worked out, the most relevant criteria’s of bank client segmentation defined client profit level, the value of margin profit and client’s potential for bank. The client profit level for bank is proposed to calculate on the base of the direct costing and client’s potential for bank – with the influence of its social-agerelated category, business, credit, resource and product potentials. The strategy of establishment bank cooperation with different clients segments is formalized. The practical verifying of client segmentation propositions is held based on JSC “OTP Bank”, JSC “Raiffeisen Bank Aval”, JSC “VAB Bank”, JSC “Nadra”, JSC “Ukrsotsbank”.
Appears in Collections: Автореферати

Views

China China
2613
France France
1
Germany Germany
10457
Ireland Ireland
5227
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
60147
United Kingdom United Kingdom
30729
United States United States
653
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
1
France France
10
Germany Germany
47
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
7
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
109867
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2610
Unknown Country Unknown Country
37

Files

File Size Format Downloads
Fedirko_ Upravlinnia_kliientskoiu_bazoiu .pdf 552,53 kB Adobe PDF 112590

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.