Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51345
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління клієнтською базою в системі маркетингу відносин банку
Other Titles The client base management in marketing of banking relations system
Authors Федірко, В.В.
ORCID
Keywords маркетинг відносин банку
клієнтська база банку
управління клієнтською базою банку
сегментація клієнтів банку
bank relations marketing
bank client base
bank client base management
bank client segmentation
Type PhD Thesis
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51345
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Федірко В.В. Управління клієнтською базою в системі маркетингу відносин банку : дисертація...канд. економ. наук, спец.: 08. 00. 08 - гроші, фінанси і кредит / В.В. Федірко; наук. керівник Т.А. Васильєва. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2009. - 248 с.
Abstract В роботі виокремлено три етапи становлення та розвитку банківського маркетингу в Україні, формалізовано передумови впровадження системи маркетингу відносин у вітчизняних банках. Визначено сутність та основні положення системи маркетингу відносин банку, проведено критичний аналіз основних концепцій розвитку банківського бізнесу в межах цієї системи. В системі відносин “банк – клієнт” виокремлено рівень управління клієнтською базою банку та рівень управління взаємодією банку зі споживачами, досліджено взаємозв’язки між ними, формалізовано об’єкт, цілі та інструментарій управління на кожному з рівнів. З урахуванням використання інтегрованого підходу розкрито зміст поняття “управління клієнтською базою банку” та поглиблено розуміння сутності поняття “клієнтська база банку”, визначено концептуальні засади побудови системи управління клієнтською базою банку. Розроблено механізм дворівневої сегментації споживачів банку, найбільш релевантними критеріями сегментації визначено рівень прибутковості, величину маржинального прибутку та потенціал клієнта для банку. Рівень прибутковості клієнта для банку запропоновано розраховувати на основі маржинального підходу, а потенціал клієнта для банку – з урахуванням його соціально-вікової категорії, сфери діяльності, кредитного, ресурсного та продуктового потенціалів. Формалізовано стратегії налагодження співпраці банку з окремими сегментами клієнтів. Здійснено практичну перевірку авторських пропозицій щодо сегментації споживачів на базі ЗАТ “ОТП Банк”, ВАТ “Райффайзен Банк Аваль”, ВАТ “ВіЕйБі Банк”, ВАТ КБ “Надра”, АКБ “Укрсоцбанк”.
Three terms of foundation and development of banking marketing are divided, formalized conditions of engraining marketing relations system in the banks of Ukraine. Essence and main states of bank marketing relations system are defined, held critical analysis of banking business development concepts in this system. In the system of relations bank-client the bank client base management level and reaction of bank and client management level are allocated, examined interrelation between them, formalized object, goals and management methods on every level. The essence of definition “bank client base management” with the help of integrated approach is revealed, advanced the essence of understanding the term “bank client base”, defined conceptual bases of the bank client base management. The mechanism of two-level bank client segmentation is worked out, the most relevant criteria’s of bank client segmentation defined client profit level, the value of margin profit and client’s potential for bank. The client profit level for bank is proposed to calculate on the base of the direct costing and client’s potential for bank – with the influence of its social-age-related category, business, credit, resource and product potentials. The strategy of establishment bank cooperation with different clients segments is formalized. The practical verifying of client segmentation propositions is held based on JSC “OTP Bank”, JSC “Raiffeisen Bank Aval”, JSC “VAB Bank”, JSC “Nadra”, JSC “Ukrsotsbank”.
Appears in Collections: Дисертації

Views

France France
1
Germany Germany
223
Ireland Ireland
395940
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1714267
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
105576944
United Kingdom United Kingdom
16611934
United States United States
354175719
Unknown Country Unknown Country
51

Downloads

Austria Austria
1714199
Belgium Belgium
1253039
Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
478475130
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
354175720
Finland Finland
1714243
France France
354175735
Germany Germany
478475087
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
478475084
Israel Israel
49953
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
29968
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Moldova Moldova
5092816
Netherlands Netherlands
478475088
Norway Norway
1
Poland Poland
478475107
Portugal Portugal
478475096
Romania Romania
791888
Russia Russia
8932556
Slovenia Slovenia
1
South Africa South Africa
1
Spain Spain
5092797
Switzerland Switzerland
1253045
Turkey Turkey
330756
Ukraine Ukraine
478475325
United Kingdom United Kingdom
478475096
United States United States
478475128
Unknown Country Unknown Country
324

Files

File Size Format Downloads
Fedirko_Upravlinnia .pdf 3,77 MB Adobe PDF 745915894

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.