Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51403
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дифференцированное обучение в cредней школе Болгарии на современном этапе
Other Titles Differentiated instruction in secondary schools in Bulgaria at the present stage
Authors Khodtseva, Alla Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4226-0866
Keywords тенденции
развитие
совершенствование
tendency
development
improvement
Type Synopsis
Date of Issue 1991
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51403
Publisher Научно- исследовательский институт педагогики УССР
License
Citation Ходцева, А.А. Дифференцированное обучение в cредней школе Болгарии на современном этапе [Текст] : автореф. дис. на здобутя наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.01 / А.А. Ходцева. - Киев, 1991. - 24 с.
Abstract Выявлены тенденции развития дифференцированного обучения в школах Болгарии и определены возможности совершенствования его организации в общеобразовательной школе нашей страны.
The tendencies of diversity in education in secondary schools of Bulgaria are identified and the possibilities of its improvement in Ukrainian schools are determined.
Appears in Collections: Автореферати

Views

Australia Australia
1
China China
1464186612
Denmark Denmark
1
Germany Germany
904197
Greece Greece
1
Ireland Ireland
76470
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
164512759
Ukraine Ukraine
22655857
United Kingdom United Kingdom
13384599
United States United States
1180396338
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

Bulgaria Bulgaria
3043623
China China
2
Germany Germany
1464186614
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
45235244
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1464186612
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Khodtseva_Dyfferentsyrovannoe_obuchenye_v_crednei.pdf 643,4 kB Adobe PDF -1318315196

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.