Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51611
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дифференцированное обучение в средней школе Болгарии на современном этапе
Other Titles Differentiated instruction in secondary schools in Bulgaria at the present stage
Authors Khodtseva, Alla Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4226-0866
Keywords тенденции
развитие
совершенствование
tendency
development
improvement
Type PhD Thesis
Date of Issue 1991
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51611
Publisher Научно-исследовательский институт педагогики Украинской ССР
License
Citation Ходцева А.А. Дифференцированное обучение в средней школе Болгарии на современном этапе : дисертация … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 - теория и история педагогики / А.А. Ходцева. - Киев, Научно-исследовательский институт педагогики Украинской ССР, 1991. - 187 с.
Abstract Выявлены тенденции развития дифференцированного обучения в школах Болгарии и определены возможности совершенствования его организации в общеобразовательной школе нашей страны.
The tendencies of diversity in education in secondary schools of Bulgaria are identified and the possibilities of its improvement in Ukrainian schools are determined.
Appears in Collections: Дисертації

Views

China China
645347366
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Denmark Denmark
1
Germany Germany
185873
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1188505198
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
23255
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
246305856
United Kingdom United Kingdom
208074220
United States United States
1682128091
Unknown Country Unknown Country
573148915

Downloads

Germany Germany
93
Ireland Ireland
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
246305858
United Kingdom United Kingdom
162234434
United States United States
1682128092
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Khodtseva_Dyfferentsyrovannoe obuchenye.pdf 382,55 kB Adobe PDF 2090668482

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.