Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51797
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Integrating online educational applications in the classroom
Other Titles Использование образовательных онлайн приложений во время аудиторных занятий
Authors Turchyna, Tamara Vasylivna
Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna
Keywords інформаційні технології
информационные технологии
information technologies
іноземні мови
иностранные языки
foreign languages
освітні ресурси
образовательные ресурсы
educational resources
іноваційний
инновационный
innovative
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51797
Publisher Pomerian University in Slupsk, Poland
License
Citation Integrating online educational applications in the classroom. / Medvedovska D., Skarlupina Y., Turchina T.//European Humanities Studies: State and Society, № 4 (2016). – Slupsk, Poland. C. 145-156
Abstract Впровадження інформаційних технологій є обовязковим під час вивчення іноземних мов. Інноваційні технології надають вчителеві і студенту не тільки можливість доступу до необмежених джерел інформації, але й знайти нові шляхи взаємодії, розглянути можливість використання зазначених ресурсів і їх релевантність.
Внедрение информационных технологий является обязательным при изучении иностранных языков. Инновационные технологии предоставляют учителю и ученику не только возможность доступа к неограниченным источникам информации, но и найти новые пути взаимодействия, рассмотреть возможность использования указанных ресурсов и их релевантность.
The implementation of information technologies is a must for effective teaching of foreign languages nowadays. Innovative technologies give both the teacher and the students not only the opportunity to get access to the unlimited sources of information, but to find the new ways of interaction, to see the language course relevance and possibilities of its practical use. In this paper we try to give an overview of the importance and use of online educational applications in the classroom.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
5
Austria Austria
1
Brazil Brazil
2
Brunei Brunei
1
Canada Canada
1
China China
3
Colombia Colombia
2
Cyprus Cyprus
1
Ecuador Ecuador
2
France France
4
Germany Germany
3
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
9
Ireland Ireland
3
Italy Italy
2
Malaysia Malaysia
15
Moldova Moldova
1
New Zealand New Zealand
1
Nigeria Nigeria
1
Oman Oman
2
Philippines Philippines
3
Poland Poland
3
Portugal Portugal
1
Qatar Qatar
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Slovenia Slovenia
1
South Africa South Africa
1
Spain Spain
7
Sweden Sweden
1
Taiwan Taiwan
8
Thailand Thailand
2
Trinidad and Tobago Trinidad and Tobago
1
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
2763
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
10
United States United States
45
Unknown Country Unknown Country
145

Downloads

Australia Australia
15
China China
2
Colombia Colombia
1
Ecuador Ecuador
2
Germany Germany
3
Indonesia Indonesia
10
Ireland Ireland
1
Israel Israel
3
Malaysia Malaysia
15
New Zealand New Zealand
1
Poland Poland
1
South Korea South Korea
1
Spain Spain
2
Sweden Sweden
1
Taiwan Taiwan
7
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
2770
United Arab Emirates United Arab Emirates
3
United Kingdom United Kingdom
5
United States United States
45
Unknown Country Unknown Country
142

Files

File Size Format Downloads
Turchyna T., Medvedovska D., Skarlupina Y. online.pdf 394,89 kB Adobe PDF 3033

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.