Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52008
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Некоторые аспекты билингвистической модели обучения математическим дисциплинам студентов экономического профиля
Other Titles Some aspects of the bilingual model of teaching mathematical disciplines for the economical profile graduates
Authors Dakher, Kateryna Anatoliivna
Keywords билингвистическая модель
компетенция
bilingual model
competence
коммуникативно-деятельностный подход
communicative-activity approach
конкурентоспособность
competitiveness
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52008
Publisher Гнозис
License
Citation Дахер, К. А. Некоторые аспекты билингвистической модели обучения математическим дисциплинам студентов экономического профиля / К. А. Дахер // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди ” – Додаток 1 до Вип. 29, Том V. Тематичний випуск “Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання”. – К. : Гнозис, 2013. – C. 393-397.
Abstract Для повышения конкурентоспособности выпускников экономического профиля предлагается внедрить в учебный процесс билингвистическую модель обучения математическим дисциплинам. Рассматриваются объективные причины для ее внедрения, приводится основа модели, уникальные возможности ее реализации перспективы ее введения
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
1869
Greece Greece
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
935
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
285
United Kingdom United Kingdom
5589
United States United States
9311
Unknown Country Unknown Country
5

Downloads

Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
284
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Dakher_Nekotorыe_aspektu_bylynhvystycheskoi_modely.pdf 309,3 kB Adobe PDF 290

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.