Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52055
Title: Marketing of innovations & Innovational marketing
Authors: Osik, Yu.I.
Borbasova, Z.N.
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Valeeva, V.Z.
Keywords: маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
Marketing of Innovation
інновації в маркетингу
инновации в маркетинге
Innovations in Marketing
зелений маркетинг
зеленый маркетинг
Green Marketing
партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
Guerrilla Marketing
шокова реклама
шоковая реклама
Shock Advertising
нейромаркетинг
нейромаркетинг
Neuromarketing
інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet Marketing
маркетинг в соціальних медіа
маркетинг в социальных сетях
Social Media Marketing
подієвий маркетинг
маркетинг событий
Event Marketing
вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
Viral Marketing
інноваційні види маркетингу
инновационные виды маркетинга
Innovative Kinds of Marketing
Issue Year: 2017
Publisher: Publishing house of Ye.A. Buketov Karaganda State University
Citation: Marketing of innovations & Innovational marketing: teaching manual for students of economic majors / Yu.I. Ossik, Z.N. Borbasova, O.V. Prokopenko, V.Z. Valeeva. - Karaganda: KarSU Publ., 2017. - 136 p.
Abstract: У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах. Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу.
В учебном пособии рассматриваются новые тенденции развития маркетинга в 21 веке: маркетинг инноваций, зеленый маркетинг, партизанский маркетинг, шоковая реклама, нейромаркетинг, интернет-маркетинг, маркетинг в социальных сетях, маркетинг событий и вирусный маркетинг. Рассмотрены преимущества и недостатки инновационных видов маркетинга, конкретные особенности их применения в современных условиях. Пособие предназначено для студентов, аспирантов и преподавателей экономических специальностей, а также для всех, кто интересуется современным маркетингом.
The teaching manual deals with new marketing development trends in the 21st century: marketing of innovations, green marketing, guerrilla marketing, shock advertising, neuromarketing, internet marketing, social media marketing, event marketing, and viral marketing. Advantages and disadvantages of innovative kinds of marketing, particular features of their application of modern conditions have been considered. The manual is intended for undergraduates, postgraduates and instructors of economic majors, as well as for everybody who is interested in contemporary marketing.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52055
Type: Schoolbook
Appears in Collections:Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other58
Australia1
China1
Germany8
Egypt1
Spain1
France5
United Kingdom1
Indonesia1
Israel1
Iran1
Italy1
Kazakhstan5
Netherlands2
Pakistan1
Poland4
Romania1
Russia2
Turkey2
Ukraine18
United States50
South Africa1
Downloads
Other155
Bulgaria1
Benin104
Brazil1
Belarus1
Canada2
China1
Germany12
Spain2
France3
United Kingdom1
Indonesia1
India5
Kazakhstan2
Malaysia2
Netherlands3
Pakistan1
Poland3
Serbia3
Russia8
Taiwan1
Ukraine13
United States9


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Marketing_innovations_Osik_Prokopenko.pdf1.13 MBAdobe PDF334Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.