Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52573
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Внедрение инновационных методов в процесс обучения математике в высших учебных заведениях
Authors Dakher, Kateryna Anatoliivna
Keywords впровадження інноваційних методів
система Mathimatica
ефективності навчання математики
Mathimatica system
innovative methods
Type Article
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52573
Publisher Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
License
Citation Дахер Е.А. Внедрение инновационных методов в процесс обучения математике в высших учебных заведениях / Е.А. Дахер // Імідж сучасного педагога. - 2004. - № 4. – С. 5 - 7.
Abstract Стаття присвячена проблемі впровадження інноваційних методів в процес навчання математиці у вищих навчальних закладах. Запропонований метод, який базується на системі Mathimatica передбачає підвищення ефективності навчання математики у вищих навчальних закладах, що підтверджується експериментально.
The article is devoted to the problems of applying innovative methods in the process of teaching mathematics in the higher institutions. The proposed method based on Mathimatica system was supposed to prove the efficiency of teaching mathematics in the higher institutions what was affirmed experimentally.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
41
Greece Greece
4971
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
568
United Kingdom United Kingdom
3107
United States United States
1244
Unknown Country Unknown Country
6

Downloads

China China
1
Germany Germany
43
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
514
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Dakher_Vnedrenye_ynnovatsyonnыkh_metodov.pdf 131,15 kB Adobe PDF 565

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.