Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52669
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування соціально-психологічної адаптивності студентів під час навчання у вищому навчальному закладі як психолого-педагогічна проблема
Other Titles Formation of social and psychological adaptability of students while studying in high school as psycho-pedagogical problem
Authors Ніколаєнко, С.І.
Ніколаєнко, О.С.
ORCID
Keywords соціально-психологічна адаптація
адаптованість
адаптивність
social and psychological adaptation
adaptability
adaptability
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52669
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Ніколаєнко С.І. Формування соціально-психологічної адаптивності студентів під час навчання у вищому навчальному закладі як психолого-педагогічна проблема / С.І. Ніколаєнко, О.С. Ніколаєнко // Світогляд - Філософія - Релігія : зб. наук. пр. / ДНВЗ "УАБС НБУ". - Суми, 2013. - Вип. 4. - С. 64-72.
Abstract У статті розглядається проблема формування соціально-психологічної адаптивності студентів у зв’язку з її актуальністю в нестабільному суспільстві, а також у зв’язку з пошуками нових підходів до організації навчання та виховання в системі вищої освіти. Для забезпечення адаптивності майбутнього професіонала педагогам вищої школи потрібно в процесі навчання створювати ситуації, які б моделювали фактори соціально-психологічної адаптації, що впливають на формування адаптованості і на цій основі підвищують рівень адаптивності майбутніх фахівців. Розвиток адаптованості як стану стає можливим, якщо в навчанні спеціально стимулювати процес адаптації в повному обсязі, коли включаються і задіяні всі його підсистеми.
The paper addresses the problem of creating social and psychological adaptability of students due to its relevance in an unstable society, as well as in connection with the search for new approaches to teaching and training in higher education. To ensure future adaptability of professional educators in higher education to create learning situations that would be modeled factors of socio-psychological adaptation that influence the formation of adaptability and on this basis, increase the level of adaptability of future specialists. Development of adaptation as a state is possible if the training specifically stimulate the adaptation process in full when switched on and using all of its subsystems.
Appears in Collections: Світогляд - Філософія - Релігія

Views

China China
3
France France
1
Germany Germany
40670
Greece Greece
1202
Ireland Ireland
11018
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1002618
United Kingdom United Kingdom
501709
United States United States
5467712
Unknown Country Unknown Country
1002617

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2907873
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5467713
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Nikolaienko_Formuvannia_sotsialno_psykholohichnoi.pdf 932,37 kB Adobe PDF 8375594

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.