Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53274
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Этический подход к проблеме студенческого плагиата
Other Titles Ethical approach to the problem of student plagiarism
Authors Lukin, Dmytro Anatoliiovych
Мазыло, Т.В.
Keywords плагіат
етика
студентська робота
вища освіта
plagiarism
ethics
student's work
higher education
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53274
Publisher
License
Citation Лукин, Д.А. Этический подход к проблеме студенческого плагиата / Д.А. Лукин, Т.В. Мазыло // Управління в освіті : збірник матеріалів Міжнародної конференції (16-18 квітня 2015 р.) / відп. ред. Л.Д. Кизименко. – Львів : Видавець Бадікова Н.О., 2015. - С. 93-94.
Abstract В статье анализируются проблемы, накопившиеся за многие десятилетия распространения плагиата в украинском высшем образовании. Авторами предложен ряд мер по снижению уровня плагиата в студенческих работах.
У статті аналізуються проблеми, що накопичилися за багато десятиліть поширення плагіату в українській вищій освіті. Авторами запропоновано ряд заходів щодо зниження рівня плагіату в студентських роботах.
The article analyzes the problems that have accumulated over many decades, the proliferation of plagiarism in Ukrainian higher education. The authors propose a number of measures to reduce plagiarism in student papers.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
1096
Greece Greece
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
274
Ukraine Ukraine
115
United Kingdom United Kingdom
548
United States United States
5203
Unknown Country Unknown Country
7259

Downloads

Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
114
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Lukin_Mazylo.pdf 330,1 kB Adobe PDF 120

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.