Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53288
Title: Дослідження проблем та перспектив інноваційного зростання вітчизняної економіки
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Illiashenko, Kostiantyn Viktorovych
Illiashenko, Tetiana Oleksiivna
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna
Letunovska, Nataliia Yevhenivna 
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Shevliuha, Olena Hennadiivna
Божков, Д.С.
Юсупова, М.
Конопелько, Г.
Неділько, М.
Старків, І.
Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Keywords: інноваційний розвиток
маркетинг інновацій
інтелектуальний капітал
инновационное развитие
маркетинг инноваций
интеллектуальный капитал
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Дослідження проблем та перспектив інноваційного зростання вітчизняної економіки [Текст]: звіт про НДР (проміжний) / Кер. С.М. Ілляшенко. - Суми: СумДУ, 2016. - 140 с.
Abstract: Методи дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, ризикології, маркетингу, сучасні концепції управління інноваційною діяльністю, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Для вирішення завдань дослідження були використані: системно-структурний аналіз, порівняльний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний аналіз, економіко-математичний аналіз, факторний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз, матричний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено роль інновацій і інноваційної діяльності у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств і установ на вітчизняному і зарубіжному ринку. Показано, що активізація інноваційної діяльності повинна бути головним пріоритетом національної стратегії розвитку України. Істотно поглиблено і розвинено теоретико-методичний інструментарій забезпечення інноваційного зростання. Розкрито роль і місце маркетингу у забезпеченні інноваційного зростання вітчизняної економіки.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53288
Type: Technical Report
Appears in Collections:Звіти з наукових досліджень

Views
Other26
China1
Germany2
France4
Romania2
Russia1
Ukraine30
United States15
Downloads
Other45
Germany2
EU1
France9
Poland1
Russia3
Ukraine49
United States5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_1251.pdf2.15 MBAdobe PDF115Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.