Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53639
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Застосування методів нечіткої логіки при оцінюванні якості банківських послуг
Other Titles Применение методов нечёткой логики при оценивании качества банковсикх услуг
Authors Syniavska, Olha Oleksandrivna
ORCID
Keywords банк
bank
банківська послуга
банковская услуга
banking service
якість
качество
quality
оцінювання
оценивание
evaluation
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53639
Publisher Цифрова типографія
License
Citation Синявська О.О. Застосування методів нечіткої логіки при оцінюванні якості банківських послуг / О.О. Синявська // Моделі управління в ринковій економіці: зб. наук. пр. - Донецьк: Цифрова типографія, 2014. - Спец. вип. - С. 300-313.
Abstract У наш час, успішність діяльності банку та його конкурентоспроможність визначаються, перш за все, не ціновими факторами, а якісними характеристиками, однією з яких є якість обслуговування споживачів банківських послуг. Тому існує необхідність у підвищенні якості банківських послуг. Робота присвячена розробці методів оцінювання якості банківських послуг із застосуванням інструментів нечіткої логіки. Побудований метод оцінювання якості банківських послуг може бути використаний споживачами для порівняння однотипних послуг, що надаються різними банками, з метою порівняння рівня їх якості та вибору найкращого банку.
В наше время, успешность деятельности банка и его конкурентоспособность определяются, прежде всего, не ценовыми факторами, а качественными характеристиками, одной из которых является качество обслуживания потребителей банковских услуг. Поэтому, существует необходимость в повышении качества банковских услуг. В работе выполнена разработка методов оценки качества банковских услуг с применением инструментов нечеткой логики. Построенный метод оценивания качества банковских услуг может быть использован потребителями для сравнения однотипных услуг, предоставляемых различными банками, с целью сравнения уровня их качества и выбора наилучшего банка.
Nowadays, the success of the bank and its competitiveness are determined, first of all, not pricing, but quality characteristics, one of which is the quality of customer service banking. Given the saturation of the market, creating new services will not be an effective way to attract customers. Therefore, there is a need to improve existing, improving their quality. The development of methods for evaluating the quality of banking services using fuzzy logic tools was made. Build quality evaluation method of banking services can be used by consumers to compare similar services provided by various banks to compare their level of quality and select the best bank.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Finland Finland
1
France France
33
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
23508
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
175012
United Kingdom United Kingdom
88812
United States United States
62036
Unknown Country Unknown Country
175011

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
175021
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Syniavska_Lohika.pdf 4,03 MB Adobe PDF 175037

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.