Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53651
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title A General Perspective on Differences Between GE Teaching anf ESP Teaching
Other Titles Загальний погляд на різноманітності у викладанні англійської мови загального вжитку та англійської для спеціальних цілей.
Authors Макаренко, О.Є.
Keywords general english
english for specific purposes
teaching
learning
англійська загального вжитку
англійська для спеціальних цілей
навчання
вивчення
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53651
Publisher Sheffield: Science and Education Ltd
License
Citation Макаренко Е. Е. A general perspective on differences between GE teaching anf ESP teaching / Е. Е. Макаренко // "Science without borders - 2015". - 2015. - Volume 14. Philological Sciences. - Sheffield: Science and Education Ltd. - C. 3-7.
Abstract The paper focuses on giving a brief perspective on differences in GE teaching and ESP Teaching speaking about purposes of learning, syllabus design, role of a teacher and responsibilities of a learner.
У статті розглядається короткий погляд відмінностей в GE навчанні і викладанні ESP, говоряться про цілі навчання, проектування навчальних програм, роль вчителя і обов'язки учня.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
27
France France
1
Germany Germany
1342
Indonesia Indonesia
1
Netherlands Netherlands
6811
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1343
United Kingdom United Kingdom
13621
United States United States
50406
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Indonesia Indonesia
2
Ukraine Ukraine
621
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Makarenko_A GENERAL PERSPECTIVE.pdf 376,36 kB Adobe PDF 632

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.