Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53931
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Антикризовий маркетинг у контексті стратегічного управління банком
Other Titles Anti-crisis marketing in the context of strategic bank management
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
Дубовик, С.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords маркетингова стратегія
marketing strategy
маркетинг-мікс
marketing mix
ризик-менеджмент
risk management
система точкової комунікації
system of the point communication
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53931
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко, А.Ф. Антикризовий маркетинг у контексті стратегічного управління банком [Текст] / А.Ф. Бондаренко, С.В. Дубовик // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. тез доп. XІІ Всеукраїнської наук.-практ. конференції (12-13 листопада 2009 р.): у 2 т.. – Суми: УАБС НБУ, 2009. - Т. 1. - С. 80-83.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
2282
Czechia Czechia
1
Germany Germany
32
Ireland Ireland
8754
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
93053
United Kingdom United Kingdom
47288
United States United States
177350
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
35
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
93055
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
328775
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Dubovyk_Anti-crisis.pdf 436,65 kB Adobe PDF 421873

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.