Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54750
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Необходимость развития банковского маркетинга в условиях переходной экономики
Other Titles Necessity of development of the bank marketing in the conditions of transitional economy
Authors Коршунов, В.И.
Чесова, К.П.
Козырева, Е.В.
ORCID
Keywords банковский маркетинг
переходная экономика
банковская система
банківський маркетинг
перехідна економіка
банківська система
bank marketing
ransitional economy
banking sector
Type Article
Date of Issue 2002
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54750
Publisher Украинская академия банковского дела Национального банка Украины
License
Citation Коршунов, В.И. Необходимость развития банковского маркетинга в условиях переходной экономики [Текст] / В.И. Коршунов, К.П. Чесова, Е.В. Козырева // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць. – Суми: УАБС НБУ, 2002.- Т. 6.- С. 138-141.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
27
Ireland Ireland
11092
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
653
Ukraine Ukraine
100503
United Kingdom United Kingdom
51556
United States United States
301210
Unknown Country Unknown Country
100500

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
1
Denmark Denmark
1
Germany Germany
7505
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
301209
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
301209
Tajikistan Tajikistan
1
Ukraine Ukraine
301209
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
565545
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Korshynov_banking_sector.pdf 381,98 kB Adobe PDF 1476685

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.