Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55245
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Инновационная стратегия предприятия – основа конкурентоспособности
Other Titles The innovative business strategy - the basis of competitiveness
Authors Шамота, Г.М.
ORCID
Keywords инновационная стратегия
інноваційна стратегія
іnnovation strategy
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55245
Publisher Днепропетровский национальный университет
License
Citation Шамота, Г.М. Инновационная стратегия предприятия – основа конкурентоспособности / Г.М. Шамота // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2006. – Том III. – С. 731–736.
Abstract У статті викладені основні стратегічні напрямки інноваційного розвитку вітчизняних підприємстві, проведено їх порівняльний аналіз з урахуванням можливих шляхів реалізації.
В статье изложены основные стратегические направления инновационного развития отечественных предприятии, проведен их сравнительный анализ с учетом возможных путей реализации.
The article defines the major strategic trends in innovative development of national enterprises, gives their comparative analysis with possibilities of realization.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
31
Ireland Ireland
9571
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
660
Ukraine Ukraine
60717
United Kingdom United Kingdom
31019
United States United States
507288
Unknown Country Unknown Country
60716

Downloads

China China
19139
Germany Germany
33
Ireland Ireland
9569
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
344572
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
344572
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Shamota_Stratehyia.pdf 1,28 MB Adobe PDF 717890

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.