Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55245
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Инновационная стратегия предприятия – основа конкурентоспособности
Other Titles The innovative business strategy - the basis of competitiveness
Authors Шамота, Г.М.
ORCID
Keywords инновационная стратегия
інноваційна стратегія
іnnovation strategy
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55245
Publisher Днепропетровский национальный университет
License
Citation Шамота, Г.М. Инновационная стратегия предприятия – основа конкурентоспособности / Г.М. Шамота // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2006. – Том III. – С. 731–736.
Abstract У статті викладені основні стратегічні напрямки інноваційного розвитку вітчизняних підприємстві, проведено їх порівняльний аналіз з урахуванням можливих шляхів реалізації.
В статье изложены основные стратегические направления инновационного развития отечественных предприятии, проведен их сравнительный анализ с учетом возможных путей реализации.
The article defines the major strategic trends in innovative development of national enterprises, gives their comparative analysis with possibilities of realization.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
France France
1
Germany Germany
31
Ireland Ireland
9571
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
660
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
60717
United Kingdom United Kingdom
31019
United States United States
995445
Unknown Country Unknown Country
60716

Downloads

China China
19139
Germany Germany
33
Ireland Ireland
9569
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
670011
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
995446
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Shamota_Stratehyia.pdf 1.28 MB Adobe PDF 1694204

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.