Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55713
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Науково-методичні проблеми викладання сучасної економічної теорії
Other Titles Scientific and methodological problems of modern economic theory teaching
Authors Пушкаренко, П.І.
ORCID
Keywords економічна теорія
освітні технології
навчальний процес
вища освіта
economics
educational technologies
educational process
higher education
экономическая теория
образовательные технологии
учебный процесс
высшее образование
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55713
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Пушкаренко, П.І. Науково-методичні проблеми викладання сучасної економічної теорії [Текст] / П.І. Пушкаренко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник наукових праць. - Суми: УАБС НБУ, 2007. – Вип.21. - С. 27–35.
Abstract Метою статті є аналіз сучасного стану викладання теоретико- економічних вузівських курсів, розмежування їх предметів та узгодження програм, обгрунтування органічного взаємозв’язку навчального процесу з формуванням соціально орієнтованої ринкової економіки, окреслення основних перебудованих принципів вивчення економічної теорії на засадах Болонського процесу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Germany Germany
36511
Greece Greece
1
Ireland Ireland
18255
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
302681
United Kingdom United Kingdom
152594
United States United States
907276
Unknown Country Unknown Country
302680

Downloads

China China
1
Germany Germany
94552
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1720009
United Kingdom United Kingdom
907276
United States United States
1720001
Unknown Country Unknown Country
52

Files

File Size Format Downloads
Pushkarenko_ekonomika.pdf 195,64 kB Adobe PDF 4441892

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.