Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55799
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління відносинами з клієнтами за допомогою використання технології CRM у фінансовому секторі Індії
Other Titles Managing customer relationships using CRM technology in India’s financial sector
Authors Каре, А.
Каре, А.
ORCID
Keywords технологія CRM (Customer Relationship Management – управління відносинами з клієнтами)
фінансовий сектор та сектор страхування
економічна система Індії
операційний CRM
CRM
Indian financial and insurance sector
operational CRM
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55799
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Каре, А. Управління відносинами з клієнтами за допомогою використання технології CRM у фінансовому секторі Індії [Текст] / А. Каре, А. Каре // Банки та банківські системи країн світу. – 2008. - № 1. - Том 1. - С. 14-21.
Abstract Сучасний клієнт вимагає не лише якісних продуктів та послуг, але й надає великого значення процесу проведення операцій. У статті розглядаються роль та важливість технології CRM (Customer Relationship Management – управління відносинами з клієнтами) при встановленні постійних зв’язків з клієнтами; висвітлюються питання зміни методів ведення бізнесу для забезпечення кращої якості обслуговування клієнтів; піднімається проблема зростання попиту на побудову стосунків з клієнтами; звертається увага на використання інформаційних технологій та організаційних практик у фінансового сектору Індії при перебудові процесів управління бізнесом з метою підвищення конкурентоспроможності завдяки кращому обслуговуванню клієнтів. Використання інформаційних технологій, з їх новітніми стандартамим ефективності виробництва, надає змогу фінансовим установам, що здатні змінити структуру основних процесів ведення бізнесу та надання послуг, досягти значного успіху у своєму секторі.
Today’s customer not only demands quality products and services but also looks for value in the transaction process itself. This paper explores the role and relevance of CRM in creating sustainable relationships. The discussion focuses on the use of CRM technology in the financial sector in India. It highlights how they are changing their business processes to provide better value to the customer during the interaction. The paper reiterates the growing relevance and demand for building relationships with customers and emphasizes the usage of information technology in creating better value for the end user. It also explores the practices being adopted in the financial sector organizations in India in redesigning their business processes to enhance their competitiveness through more meaningful interaction with customers. With information technology setting newer standards of performance, financial organizations able to reorganize their business and services around core processes are the ones that stand to succeed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
15189
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1342
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
335
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
768038
United Kingdom United Kingdom
55650
United States United States
1425448
Unknown Country Unknown Country
6

Downloads

China China
2
Germany Germany
32
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
218573
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2266013
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
2_1_2008.pdf 320,26 kB Adobe PDF 2484626

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.