Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56028
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Визначення стану сформованості інноваційної культури студента у контексті підготовки полікультурної особистості фахівця |
Other Titles |
Defining the Level of Innovative Culture of Students In the Multicultural Personality Preparedness |
Authors |
Mylenkova, Rymma Volodymyrivna
![]() Миленкова, Римма Владимировна |
Keywords |
педагогічна діагностика критерії інноваційна культура підготовка фахівця педагогическая диагностика критерии инновационная культура подготовка специалиста pedagogical diagnostics criteria innovative culture specialists preparedness |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56028 |
Publisher | Чернігівський державний педагогічний університет |
License | |
Citation | Миленкова Р.В. Визначення стану сформованості інноваційної культури студента у контексті підготовки полікультурної особистості фахівця / Р.В. Миленкова // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник наукових статей. – Чернігів, 2007. – Вип. 48. – С. 174 – 177. |
Abstract |
У статті представлено теоретичне обґрунтування поняття, систему критеріїв та деякі результати педагогічної діагностики стану інноваційної культури студентів. В статье представлено теоретическое обоснование понятия, систему критериев и некоторые результаты педагогической диагностики уровня инновационной культуры студентов The article presents theoretical background of the notion, system of criteria, and some results of pedagogical diagnostics of students’ innovative culture. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

638

1

1882

1

1

585

3763

7525

9
Downloads

1

39

2

537

1

1

23
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Milenkova_ Defining.pdf | 304,71 kB | Adobe PDF | 604 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.