Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56155
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Здобутки і завдання вищих навчальних закладів у системі національної освіти на етапі формування європейського освітнього простору
Other Titles Achievements and Tasks Higher Educational Establishments in System of National Community on the Stage of Forming European Educational Spac
Authors Проноза, П.В.
Іванов, Ю.Б.
Колодізєв, О.М.
ORCID
Keywords національна освіта
national community
национальное образование
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56155
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Проноза, П.В. Здобутки і завдання вищих навчальних закладів у системі національної освіти на етапі формування європейського освітнього простору [Текст] / П.В. Проноза, Ю.Б. Іванов, О.М. Колодізєв // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку: збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (м. Севастополь, 29-30 квітня 2010 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2010. – С. 225-235.
Abstract В статті досліджено особливості формування сучасної системи освіти, в тому числі і фінансової.
The article explores the peculiarities of the modern education system, including financial.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
17
Greece Greece
1933
Ireland Ireland
9390
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
85612
United Kingdom United Kingdom
43083
United States United States
451086
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
170983
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
451088
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Pronoza_natsionalna_osvita.pdf 442,66 kB Adobe PDF 622084

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.