Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56188
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль имидж-менеджмента в формировании брендинга в банковских структурах Украины
Other Titles The role of image management in forming the branding in banking structures of Ukraine
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
Міненко, Г.О.
Keywords имидж-менеджмент
брендинг
банковский бренд
image management
branding
bank brand
ребрендинг
rebranding
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56188
Publisher ДВНЗ "УАБС НБУ"
License
Citation Бондаренко, А. Ф. Роль имидж - менеджмента в формировании брендинга в банковских структурах Украины [Текст] / А. Ф. Бондаренко, Г. О. Миненко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць / Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України". – Суми, 2007. – Вип. 20. - C. 75 - 81.
Abstract В статье обосновано роль имидж-менеджмента в формировании брендинга в банковских структурах Украины на современном этапе рыночных отношений. Выделены основные тенденции в формировании брендинга в банковских структурах.
The article substantiates the role of image management in forming the branding in the banking institutions of Ukraine at the present stage of market relations. The basic trends in the formation of branding in banking were assigned.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
23
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
637
United Kingdom United Kingdom
989
United States United States
1979
Unknown Country Unknown Country
7

Downloads

China China
2
Germany Germany
25
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
256
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
11

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_Rol_ymydzh_menedzhmenta .pdf 489,32 kB Adobe PDF 297

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.