Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56323
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Фактори, які впливають на діяльність малих та середніх підприємств: пояснювальний аналіз характеристик власників та компаній
Other Titles Factors influencing small and medium enterprises (SMEs): an exploratory study of owner/manager and firm characteristics
Authors Волді, А.
Лейтон, П.
Адесуа, А.
ORCID
Keywords малі та середні підприємства
економічний ріст
Нігерія
SMEs
small firms
entrepreneurship
Nigeria
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56323
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Волді, А. Фактори, які впливають на діяльність малих та середніх підприємств: пояснювальний аналіз характеристик власників та компаній [Текст] / А. Волді, П. Лейтон, А. Адесуа // Банки та банківські системи країн світу. - Спец. вип. : Фінансування та банківське обслуговування малих підприємств новостворених ринків та тих, що розвиваються. –2008. – № 3. – Том 1. - С. 5-14.
Abstract За останні роки з’явилось багато літературних джерел, присвячених вивченню впливу характеристик власника/менеджера та фірми на економічний ріст. Однак велика кількість робіт зосереджена на діяльності малих та середніх підприємств (МСП) у розвинутих державах, і дуже мало присвячено розвитку таких підприємств в Африці, а ще менше – в Нігерії. Мета даної статті – заповнити цю прогалину, застосувавши аналіз впливу п’яти характеристик власника/менеджера та чотирьох – фірми на ріст підприємства. В ході дослідження вияв- лено, що на ріст МСП значною мірою впливають такі характеристики фірми, як вік, сектор, офіційний статус та кількість працівників. Виявилось, що ознаки власника/менеджера, які впливають на ріст компанії, це вік, освіта, попередній досвід та три змінні мотивації, а саме фінансова, створення робочого місця (отримання роботи) та самореалізація. Такі характеристики власника/менеджера, як стать та дві мотиваційні змінні (прагнення бути незалежним та задоволення від роботи), здається, не мають впливу на ріст МСП Нігерії, що увійшли до нашої вибірки.
In recent times, there is an extensive amount of literary research devoted to the influence of the characteristics of the owner/managers and the firm on the growth of Small and Medium Enterprises. Nevertheless, the bulk of such research tends to concentrate on SMEs in developed countries; very limited studies have provided such research on SMEs in Africa, and even less in Nigeria. This paper fills this gap; it incorporates an analysis of influence of five owner/managers and four firm characteristics on the growth of the firm. Our result reveals that SME growth is largely influenced by firm characteristics such as age, sector, legal status and number of employees. Owner/manager characteristics proved seem to influence growth include age, education, previous experience, and three motivation variables, namely finance, employment creation and self-fulfilment. Owner/manager characteristics such as gender and two motivational variables such as desire to be independent and job satisfaction were not seen to exert an influence on SME growth in our sampled firms in Nigeria.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
China China
1
Finland Finland
1
Germany Germany
27
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
2686
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
17652
United Kingdom United Kingdom
9209
United States United States
99835
Unknown Country Unknown Country
17651

Downloads

China China
2
Germany Germany
28
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
52603
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
147067
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Voldi.pdf 350,04 kB Adobe PDF 199704

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.