Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56710
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінювання вмінь читання: з досвіду пілотування тестових завдань у межах Проекту незалежного тестування з іноземних мов
Other Titles Assessment of reading skills: from the experience of piloting test tasks within the Independent Foreign Language Testing Project
Authors Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
Квасова, О.Г.
ORCID
Keywords незалежне тестування
тестові задання
рецептивні навички
читання
пілотування
independent testing
test tasks
receptive skills
reading
piloting
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56710
Publisher Видавництво "Ленвіт"
License
Citation Гнаповська, Л. В.Оцінювання вмінь читання: з досвіду пілотування тестових завдань у межах Проекту незалежного тестування з іноземних мов [Текст] /Л. В. Гнаповська, О. Г. Квасова // Іноземні мови. - 2007. - № 1. - С. 3-7.
Abstract У статті узагальнено авторський досвід розробки та пілотування тестових завдань, націлених на перевірку рівня сформованості навичок читання учнів, які готуються до незалежного тестування з іноземної мови.
The article summarizes authors' experience of designing items and piloting test tasks which aim to assess reading skills of students taking independent test in a foreign language.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
337028
Greece Greece
1
Ireland Ireland
74297
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3045538
United Kingdom United Kingdom
1523244
United States United States
25173375
Unknown Country Unknown Country
3045537

Downloads

China China
1
Germany Germany
24
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
9122079
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
25173376
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Hnapovska_Otsiniuvannia_vmin_chytannia.pdf 1,74 MB Adobe PDF 34295487

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.