Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56849
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Вплив стратегій поновлення обслуговування в банках на поведінку клієнтів через призму сприйняття справедливості
Інші назви The Effects of Failure Recovery Strategies on Customer Behaviours Via Com- plainants’ Perceptions of Justice Dimensions in Banks
Автори Ченгіз, Е.
Куртаран, А.
Ер, Б.
ORCID
Ключові слова цінність споживацького сприйняття
сustomer perceived value
багатоспекторність
multi dimensionality
Вид документа Стаття
Дати випуску 2007
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56849
Видавець Українська академія банківської справи Національного банку України
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Ченгіз, Е. Вплив стратегій поновлення обслуговування в банках на поведінку клієнтів через призму сприйняття справедливості [Текст] / Е. Ченгіз, Б. Ер, А. Куртаран // Банки та банківські системи. - 2007. – Т. 2. №3. - С. 166-186.
Короткий огляд (реферат) Головна мета даного дослідження – вивчення впливу стратегій відновлення в наданні послуг на задоволення клієнтів, а саме, сприйняття справедливості в поновленні сервісу, вивчення рівня методом випадковості було опитано 408 клієнтів з 4 головних турецьких банків, а також були використані моделі структурних рівнянь для перевірки надійності та дійсності масштабу сприйнятої цінності. Результати нашого дослідження вказують на те, що стратегії поновлення обслуговування безпосередньо впливають на сприйняття справедливості. З іншого боку, сприйняття справе- дливості впливає на задоволення від поновлення послуг у контексті загального задоволення фірмою, відданості керівнику та організації.
The primary objective of this study is to investigate the effects of service recovery strategies on customer satisfaction. Specifically, it examines the perception of justice in service recovery and how it affects the level of satisfaction and behavioral outcomes. A total of 408 customers chosen with random sampling method, from four major Turkish banks were surveyed, and structural equations models were used to verify the reliability and validity of the scale of perceived value. Our results indicate that service failure recovery strategies in banks affect justice perceptions directly. On the other hand, perceptions of justice influence satisfaction with recovery, overall firm satisfaction, loyalty to the employee, loyalty to the organization.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Egypt Egypt
1
Germany Germany
25
Ireland Ireland
27962
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
622
Singapore Singapore
15425492
Spain Spain
1
Turkey Turkey
13980
United Kingdom United Kingdom
495037
United States United States
12912686
Unknown Country Unknown Country
60714378
Україна Україна
987587

Downloads

China China
30850984
Germany Germany
15425490
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
15425494
South Africa South Africa
1
Thailand Thailand
8
United Kingdom United Kingdom
2486
United States United States
15425491
Unknown Country Unknown Country
30850994
Україна Україна
10399882

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.