Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56849
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Вплив стратегій поновлення обслуговування в банках на поведінку клієнтів через призму сприйняття справедливості |
Інші назви |
The Effects of Failure Recovery Strategies on Customer Behaviours Via Com- plainants’ Perceptions of Justice Dimensions in Banks |
Автори |
Ченгіз, Е.
Куртаран, А. Ер, Б. |
ORCID | |
Ключові слова |
цінність споживацького сприйняття сustomer perceived value багатоспекторність multi dimensionality |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2007 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56849 |
Видавець | Українська академія банківської справи Національного банку України |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Ченгіз, Е. Вплив стратегій поновлення обслуговування в банках на поведінку клієнтів через призму сприйняття справедливості [Текст] / Е. Ченгіз, Б. Ер, А. Куртаран // Банки та банківські системи. - 2007. – Т. 2. №3. - С. 166-186. |
Короткий огляд (реферат) |
Головна мета даного дослідження – вивчення впливу стратегій відновлення в наданні послуг на задоволення клієнтів, а саме, сприйняття справедливості в поновленні сервісу, вивчення рівня методом випадковості було опитано 408 клієнтів з 4 головних турецьких банків, а також були використані моделі структурних рівнянь для перевірки надійності та дійсності масштабу сприйнятої цінності. Результати нашого дослідження вказують на те, що стратегії поновлення обслуговування безпосередньо впливають на сприйняття справедливості. З іншого боку, сприйняття справе-
дливості впливає на задоволення від поновлення послуг у контексті загального задоволення фірмою, відданості керівнику та організації. The primary objective of this study is to investigate the effects of service recovery strategies on customer satisfaction. Specifically, it examines the perception of justice in service recovery and how it affects the level of satisfaction and behavioral outcomes. A total of 408 customers chosen with random sampling method, from four major Turkish banks were surveyed, and structural equations models were used to verify the reliability and validity of the scale of perceived value. Our results indicate that service failure recovery strategies in banks affect justice perceptions directly. On the other hand, perceptions of justice influence satisfaction with recovery, overall firm satisfaction, loyalty to the employee, loyalty to the organization. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

25

27962

1

622

15425492

1

13980

495037

12912686

60714378

987587
Downloads

30850984

15425490

1

15425494

1

8

2486

15425491

30850994

10399882
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Vpluv strategii ponovlennja v bankah cherez pruzmu spruinjattja spravedluvosti.pdf | 547.79 kB | Adobe PDF | 118380831 |
The effects of failure recovery strategies on customer behaviours via complainants` perceptions of justice dimentions in banks.pdf | 417.46 kB | Adobe PDF | 118380831 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.