Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56890
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Алгоритм планування та формування ефективних маркетингових комунікацій банку
Other Titles Scheduling and forming algorithm of effective marketings bank communications
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords банківський маркетинг
маркетингові комунікації
інструменти маркетингових комунікацій
планування
bank marketing
marketing communications
instruments of marketing communications
planning
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56890
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Гузь М.М. Алгоритм планування та формування ефективних маркетингових комунікацій банку / М.М. Гузь // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (26–27 травня 2011 р.) : у 2 т. / Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України”. – Суми : ДВНЗ “УАБС НБУ”, 2011. – Т. 2. – С. 32-33.
Abstract У доповіді розглянуто основні етапи алгоритму планування та формування ефективних маркетингових комунікацій банку.
The basic stages of scheduling and forming algorithm of effective marketings bank communications are determined in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
18552
Greece Greece
1
Ireland Ireland
37077
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
825
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
145015
United Kingdom United Kingdom
74157
United States United States
434664
Unknown Country Unknown Country
145014

Downloads

China China
1
Germany Germany
74153
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
434666
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Algorytm_planuvannya.pdf 283,36 kB Adobe PDF 508831

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.