Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56935
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методика визначення ефективних витрат банку на інструменти маркетингових комунікацій
Other Titles A method of determination of effective bank charges on marketing communications instruments
Методика определения эффективных расходов банка на инструменты маркетинговых коммуникаций
Authors Гузь, М.М.
Keywords банківський маркетинг
маркетингові комунікації
ефективність
витрати
інструменти маркетингових комунікацій
банковский маркетинг
маркетинговые коммуникации
эффективность
расходы
инструменты маркетинговых коммуникаций
bank marketing
marketing communications
efficiency
charges
instruments of marketing communications
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56935
Publisher ТАЙП
License
Citation Гузь, М.М. Методика визначення ефективних витрат банку на інструменти маркетингових комунікацій [Текст] / М.М. Гузь // Інноваційна економіка. - 2011. - № 4. - С. 265-268.
Abstract У статті розглянуто сутність та особливості методики визначення ефективності витрат банку на маркетингові комунікації, що базується на визначенні витрат на одного споживача, що перейшов до наступного рівня ієрархічної моделі соціально-психологічного стану та запропоновано розрахунок інтегрального показника ефективних витрат.
В статье рассмотрена сущность и особенности методики определения эффективности затрат банка на маркетинговые коммуникации, которая основана на определении расходов на одного потребителя, который перешел до следующего уровня иерархической модели социально- психологического состояния и предложен расчет интегрального показателя эффективных расходов.
The article reviews the essence and features of method of efficiency bank charges on marketing communications determination, which is based on charges determination on one user which passed to the next level of hierarchical model of the social-psychological state and the calculation of integral index of effective charges is offered.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
2
Germany Germany
37
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
1659
Ukraine Ukraine
498
United Kingdom United Kingdom
3319
United States United States
1106
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

Canada Canada
6637
China China
3
France France
2
Germany Germany
2
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
460
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1106
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Huz_bank_marketing.pdf 314,52 kB Adobe PDF 8224

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.