Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57012
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова стратегія ВУЗа на ринку освітніх послугв умовах соціально – економічної трансформації
Other Titles Marketing strategy of the university education market posluhv a socio - economic transformation
Authors Kryvenko, Larysa Volodymyrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-7485-4346
Keywords освітні послуги
educational services
теорія попиту
heory of demand
некомерційні суб'єкти
non-profit entities
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57012
Publisher
License
Citation Кривенко Л.В. Маркетинговая стратегия вуза на рынке образовательных услуг в условиях социально-экономической трансформации / Л.В. Кривенко // Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Полтава : Скайтек, 2007. – Т. 2. - С. 25 – 28.
Abstract Запропонована маркетингова стратегія ВУЗу на ринку освітніх послуг в умовах соціально – економічної трансформації.
The proposed marketing strategy for high school education market in terms of socio - economic transformation.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
37
Ireland Ireland
8554
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
2048170
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
199032
United Kingdom United Kingdom
1074620
United States United States
566854
Unknown Country Unknown Country
199031

Downloads

Germany Germany
39
Ukraine Ukraine
199033
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1074620
Unknown Country Unknown Country
4096307

Files

File Size Format Downloads
marketingov_strategiya.pdf 1.06 MB Adobe PDF 5370000

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.