Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57077
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив реформи курсу юаню на торгівельну конкуренто‐ спроможність Китаю: емпіричне дослідження
Other Titles Impact of reform on the yuan exchange rate trade competitiveness ability of China: an empirical study
Authors Сінг Хунг, Б.В.
ORCID
Keywords процентна зміна
встановлення експортних цін
панельна оцінка
модель з фіксованими рівнями
percentage change
establishment of export prices
panel rating
model with a fixed rate
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57077
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Сінг Хунг, Б.В. Вплив реформи курсу юаню на торгівельну конкурентоспроможність Китаю: емпіричне дослідження [Текст] / Б.В. Сінг Хунг // Банки та банківські системи країн світу. - 2009. - Т.2. - № 3. - C. 33-39.
Abstract Мотивацією для даного дослідження стало проголошення урядом Китаю підвищення курсу юаню 21 липня 2005 року. Автори статті з’ясували чи вплинуло це підвищення на ціни експорту Китаю. Використовуючи торгівельні категорії 73 HS з міжгалузевим та часовим рядом даних з липня 2005 по січень 2009 року, у статті використано панельну оцінку моделі з фіксованими рівнями для вимірювання рівня і стабільності будь-яких ефектів процентної зміни валютного курсу. Результати оцінки показують, що на ціни експорту більшості торгівельних категорій впливали зміни валютного курсу. Вплив процентної зміни був загалом малий, близько -0.485, і статистично важливий для більшості експортних цін. Емпіричні результати дослідження показують, що, врешті-решт, Китай втратить свою експортну перевагу та конкурентоспроможність у разі підвищення курсу юаню, оскільки експортні товари вже не діятимуть в умовах сильної монополістичної конкуренції. Водночас, розширення експортної торгівлі Китаю обмежує надбавки експортерів країни. Ці експортери мають обміркувати свої стратегії встановлення експортних цін і визначити, чи хочуть вони зберегти свою частку на ринку і залишатися конкурентоспроможними, але пожертвувати своїми надбавками та прибутком. Наслідки політики підвищення курсу валюти Китаю демонструють, що було б краще підвищувати курс юаню повільно та поступово, ніж радикально. Також зрозуміло, що дозвіл на вільні потоки капіталу буде в економічних інтересах Китаю, зменшуючи тиск на постійне підвищення валюти та сприяючи вдосконаленню експортної конкуренції та маргінального прибутку.
The motivation for this study it was announced by the Government of China's appreciation of the yuan July 21, 2005 year. The authors found or effect is to raise the prices of exports of China. Using trade 73 HS categories of inter-and time series data from July 2005 to January 2009 The article uses the lordlnu assessment model with a fixed rate to measure the level and stability of any effects of interest rate changes exchange rate. Evaluation results show that the export prices of most categories of trade-impacted media us exchange rate. Impact of interest rate changes was generally small, about -0,485 and statistically significant for pain- sixth export prices. Empirical research results show that, ultimately, China will lose its export- TNU advantage and competitiveness in the case of yuan appreciation because exports do not act in a strong monopolistic competition. However, the expansion of export trade of China limits the allowances exporting country. These exporters have to think about their strategies and the establishment of export prices to determine whether they want to preserve their market share and remain competitive, but to sacrifice their nadbavkamy and profit. Policy implications of currency appreciation in China show that it would be better to lift it upwool yuan exchange rate slowly and gradually than radical. Also, it is clear that permission for the free flow of capital will economic interests in China, reducing pressure on the constant improvement of the currency and promoting the improvement of exportnoyi competition and marginal profits.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
Germany Germany
27
Ireland Ireland
10353
Italy Italy
5177
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
86770
United Kingdom United Kingdom
43879
United States United States
758205
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

China China
1
Germany Germany
28
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
86771
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
758206
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
SinHyng.pdf 468,05 kB Adobe PDF 845012

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.