Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57093
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Адаптаційна оптимізація структури викладки торговельних марок супермаркету у розрізі товарних груп
Other Titles Adaptive optimization of supermarket brands by product groups
Authors Луняков, О.В.
ORCID
Keywords адаптаційна оптимізація
супермаркет
товарні групи
Adaptive optimization
supermarket
brands
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57093
Publisher СевНТУ
License
Citation Луняков ОВ. Адаптаційна оптимізація структури викладки торговельних марок супермаркету у розрізі товарних груп / О.В. Луняков // Вестник СевГТУ: Экономика и финансы. – 2007. – № 81. – С. 91-94.
Abstract У статті пропонується методика адаптаційної оптимізації структури викладки торговельних марок супермаркету з використанням алгоритмів випадкового пошуку.
The method of adaptive optimization for the reallocation of the space in the store shelves for the brands on the level of product groups in retail, using the random search algorithms, has applied.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
11803
Ireland Ireland
5397
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
95676
United Kingdom United Kingdom
48175
United States United States
352402
Unknown Country Unknown Country
95673

Downloads

Germany Germany
609132
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
352403
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
609130
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Lunjakov.pdf 253,25 kB Adobe PDF 1570669

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.