Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57183
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова політика як невід'ємна складова інноваційного менеджменту банку
Other Titles Marketing policy as an integral part of innovation bank management
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords комплекс маркетингу
complex of marketing
менеджмент банку
bank management
клієнтська база
customer base
ринкова стратегія
market strategy
Type Article
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57183
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко А.Ф. Маркетингова політика як невід'ємна складова інноваційного менеджменту банку / А.Ф. Бондаренко // Вісник Української академії банківської справи. - 2004. - N 2.- C. 66 - 72.
Abstract Досліджуються основні тенденції впровадження маркетингової політики банку та концепція управління елементами комплексу маркетингу у контексті інноваційного менеджменту.
Main tendencies of applying of marketing politics of a bank are characterized. The conception of marketing mix elements management in the context of innovation management is analysed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
493
Ireland Ireland
14320
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
49040
United Kingdom United Kingdom
25004
United States United States
1936
Unknown Country Unknown Country
49039

Downloads

China China
3
Czechia Czechia
2
Germany Germany
21
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
139840
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
25002
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_Marketynhova.pdf 312,67 kB Adobe PDF 164884

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.