Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57544
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг
Authors Осик, Ю.И.
Борбасова, З.Н.
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Валеева, В.З.
ORCID
Keywords маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing of innovation
інновації в маркетингу
инновации в маркетинге
innovations in marketing
зелений маркетинг
зеленый маркетинг
green marketing
партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
guerrilla marketing
шокова реклама
шоковая реклама
shock advertising
нейромаркетинг
нейромаркетинг
neuromarketing
інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
internet marketing
маркетинг в соціальних медіа
маркетинг в социальных сетях
social media marketing
подієвий маркетинг
маркетинг событий
event marketing
вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
viral marketing
інноваційні види маркетингу
инновационные виды маркетинга
innovative kinds of marketing
Type Schoolbook
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57544
Publisher Қарағанды: ҚарМУ баспасы
License
Citation Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг: жоо-лардың экономикалық мамандықтарында оқитын студенттеріне арналған оқу құралы / Ю.И. Осик, З.Н. Борбасова, О.В. Прокопенко, В.З. Валеева. — Қарағанды: ҚарМУ баспасы, 2016. — 164 бет.
Abstract У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах. Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу.
В учебном пособии рассматриваются новые тенденции развития маркетинга в 21 веке: маркетинг инноваций, зеленый маркетинг, партизанский маркетинг, шоковая реклама, нейромаркетинг, интернет-маркетинг, маркетинг в социальных сетях, маркетинг событий и вирусный маркетинг. Рассмотрены преимущества и недостатки инновационных видов маркетинга, конкретные особенности их применения в современных условиях. Пособие предназначено для студентов, аспирантов и преподавателей экономических специальностей, а также для всех, кто интересуется современным маркетингом.
The teaching manual deals with new marketing development trends in the 21st century: marketing of innovations, green marketing, guerrilla marketing, shock advertising, neuromarketing, internet marketing, social media marketing, event marketing, and viral marketing. Advantages and disadvantages of innovative kinds of marketing, particular features of their application of modern conditions have been considered. The manual is intended for undergraduates, postgraduates and instructors of economic majors, as well as for everybody who is interested in contemporary marketing.
Appears in Collections: Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
China China
1
France France
6
Germany Germany
16670795
India India
1
Ireland Ireland
119170162
Kazakhstan Kazakhstan
1253447646
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
-2109770263
Singapore Singapore
2097710234
Ukraine Ukraine
321698276
United Kingdom United Kingdom
33341590
United States United States
2141453634
Unknown Country Unknown Country
321698271

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
Estonia Estonia
3
Finland Finland
4941196
France France
-99546922
Germany Germany
2141453646
Kazakhstan Kazakhstan
-99546936
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
507252
Netherlands Netherlands
9138927
Poland Poland
-99546939
Romania Romania
21
Russia Russia
-99546931
Sweden Sweden
-99546939
Turkey Turkey
-99546938
Ukraine Ukraine
-99546924
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-99546923
Unknown Country Unknown Country
271034

Files

File Size Format Downloads
Osik_Borbasova_Prokopenko.pdf 1,69 MB Adobe PDF 1359936631

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.