Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57568
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання інформаційних технологій створення банківського рекламного продукту для формування професійної компетентності студентів-економістів
Other Titles Using information technology to create a bank advertising a product for the formation of professional competence of students in economics
Authors Кунцев, С.В.
ORCID
Keywords інформаційні технології
банківська реклама
професійна компетентність
візитна картка
самостійна робота
індивідуальні завдання
information technologу
bank advertising
professional competence
business card
independent work of students
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57568
Publisher Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
License
Citation Кунцев, С. В. Використання інформаційних технологій створення банківського рекламного продукту для формування професійної компетентності студентів-економістів [Текст] / С. В. Кунцев // Інформаційно-комунікаційні технології в освіті: досвід, інновації, технічне забезпечення : збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (1-2 березня 2012 р.) / РВВ Сумський ОІППО. – Суми, 2012. – С. 140–146.
Abstract Роботу присвячено розробці індивідуальних завдань для самостійної роботи студентів з інформатики. Для підвищення професійної компетентності майбутніх економістів об’єктом розробки завдань вибрано один з видів банківської рекламної продукції – візитну картку менеджера. Представлено огляд тенденцій розвитку інформаційних технологій створення банківської реклами. Показана роль візитних карток в роботі менеджера. Розглянуто особливості технології виготовлення візитних карток і програмні засоби. Розроблено методичні матеріали для виконання завдань. Наведено приклади професійних карток.
Work is devoted to development of individual tasks for independent work of students on an informatics. For the increase of professional competence of future economists the object of development of tasks is choose one of types of bank publicity products is a visiting-card of manager. The review of progress of information technologies of creation of the bank advertising trends is presented. The role of visiting-cards is rotined in-process manager. The features of technology of making of visiting-cards and programmatic facilities are considered. Methodical materials are developed for implementation of tasks. The examples of professional cards are resulted.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
Germany Germany
44089
Ireland Ireland
18655
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
365767
United Kingdom United Kingdom
183131
United States United States
3171885
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
1
Germany Germany
1948574
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2560232
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1948576
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Kuntsev_business_card.pdf 5,08 MB Adobe PDF 6457395

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.