Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57736
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стереотипи споживацької поведінки
Other Titles Stereotypes of consumer behavior
Authors Ліпич, Л.Г.
Keywords споживацька поведінка
consumer behavior
споживачі
consumers
потреби
need
Type Article
Date of Issue 2001
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57736
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Ліпич Л. Г. Стереотипи споживацької поведінки / Л. Г. Ліпич // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. – 2001. - Т. 4. - C. 241-249.
Abstract Успіх діяльності фірми, що працює на споживчому ринку, залежить від того, наскільки вдало вона знайде коло своїх покупців, свій сегмент ринку. Це зумовлює необхідність розробки нового, більш досконалого методу визначення величини незадоволених потреб індивідуальних споживачів та формування на цій базі комплексу, що забезпечує вирішення цієї проблеми.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
196
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4393
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
2082
United Kingdom United Kingdom
26350
United States United States
191613
Unknown Country Unknown Country
25

Downloads

Denmark Denmark
1
Germany Germany
191611
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
191611
United Kingdom United Kingdom
26351
United States United States
125506
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
lipych_Stereotypes_of_consumer_behavior.pdf 2,91 MB Adobe PDF 535087

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.